Feng shui našich škôl

Feng shui našich škôl

Už ste sa niekedy zamýšľali nad tým, prečo žiaci neposlúchajú učiteľov?

Prečo učitelia nemajú u žiakov žiadnu autoritu?

Prečo niektorí žiaci na hodinách zaspávajú a iný sa nedokážu cez hodinu sústrediť?

Skúsme si na tieto otázky zodpovedať z pohľadu bioenergií stavby (školy) a psychológie Feng shui.

Všetci sme niekam chodili do školy. Aspoň do tej základnej určite. Niektorí naši učitelia nemali na nás žiadny vplyv ako autority, iných sme sa báli alebo sme ich tak nejako prirodzene rešpektovali. Iných sme mali radi, a nevymenili by sme ich za nič na svete. Na toto sa dá tiež pozrieť z viacerých pohľadov. Napríklad taká typológia.

Podľa dátumu narodenia môžeme vidieť, s akými vlastnosťami prišiel človek na tento svet. Ak má v numerologickej mriežke dve osmičky a päťku, bude zrejme na žiakov prísny, a bude vyžadovať plnenie predpísaných úloh. Ak ale žiadne osmičky nemá, bude zrejme ťažšie presadzovať svoje požiadavky na žiakov. Ak má v mriežke dve sedmičky, bude mať veľmi dobré srdce, a zrejme bude so žiakmi dobre vychádzať.

Veľký vplyv na človeka má jeho znamenie. Z celkového pohľadu môžeme hodnotiť na základe čínskeho horoskopu. Znamenia ako tiger alebo drak majú prirodzenú autoritu, zatiaľ čo kôň a byvol sú ťahúni, ktorí to so žiakmi vždy nejako dotiahnu do zdarného konca. 

Typológia tiež ukazuje, akou vnútornou silou človek disponuje. Tá mu potom pomáha sa presadiť. Výrazné obočie, hoci aj keď si ho zvyknú ženy vytrhávať aby pôsobili jemnejšie, hovorí o zdravom základe vnútornej sily. Voľnomyšlienkárske kučery, čierne vlasy, výrazná stavba tela a dobrá fyzická kondícia tiež napovedajú o tom, že taký človek si vie v triede spraviť poriadok. 

   A pohľad Feng shui? Z pohľadu Feng shui je väčšina Slovenských škôl katastrofa. Nie sú dodržiavané ani základné psychologické faktory, ktoré pozná Feng shui. Každý priemerný podnikateľ vie, že keď si má zariadiť kanceláriu, nepostaví si písací stôl ku vchodovým dverám, lebo je to na pocit neprirodzené.

Tí ktorí si stôl umiestňujú takýmto spôsobom (pozícia sekretárky), nemajú autoritu, ani silu presadiť svoje rozhodnutia. Každý úspešný podnikateľ sedí vo svojej kancelárii tak, aby videl na vchodové dvere, a bol od nich podľa možnosti čo najďalej. 

   A ako majú naši učitelia umiestnenú svoju katedru v triedach? V pozícii sekretárky. Potom sa nečudo, že nemajú pred žiakmi žiadny rešpekt. Ten, kto vidí priamo na dvere, má nad priestorom nadvládu. Toto vieme už po stáročia. Iba naše školstvo nie… riešenie? Otočiť lavice, premiestniť katedru tak, aby priestor kontroloval učiteľ a nie žiaci, preložiť tabuľu na náprotivnú stenu a vymaľovať triedu.

Také je to jednoduché. Ale to by na jednej škole stálo desaťtisíce euro. Však? A čo tak brigáda rodičov a priateľov školy? Jedna vŕtačka, pár štetcov, kýble farby. A pár šikovných rúk. S vidinou úľavy to zvládne parta učiteľov aj sama. 

   Je toho hodne, čo by bolo potrebné zmeniť a vylepšiť na našich školách z pohľadu Feng shui. Ale o tom zasa nabudúce.

Kniha Pôvodné Metódy Feng Shui

➡️ SÚKROMNÉ HODINY FENG SHUI TU ⬅️

Peter Filo MMA

sledujte nás na sociálnych sieťach Facebook a Instagram